Jak měla Faye narozky

22.11.2017

Milý deníčku,

Původně jsme chtěli pro Faye uspořádat tajnou oslavu na Valentýna, kdy má právě narozky, ale ten ples a přípravy na něj nám to trochu pokazili, tak jsme si s Carterem řekli, že to přesunem na další den. Takže jsme to všem řekli a já aspoň byla v klidu, že se všechno stihne. Rozhodli jsme se to udělat v jedný tajný místnosti, která se nám zdála vhodně útulná pro tuhle příležitost. Carter byl úplně zlatej a se všim mi hrozně pomáhal. Sehnal pití a nádobí a vyzdobil to tam. Já jsem si zase přes profesorku Leadenrose zařídila čokoládový dort, párty kloboučky, chlebíčky, šáňo a rachejtle. Domluvili jsme se, že to uděláme místo oběda, abychom měli na celou oslavu hodně času i přes odpoledne. Krátce před obědem jsme se já, Carter, Ash a Kal sešli v tý místnosti a čekali, až dorazí Faye, za kterou jsem poslala Franka s ruličkou, že má přijít tam a tam v tolik a tolik. Hrozně jsem se na všechno těšila a donutila všechny, aby si nandali ty párty čapky. Jen Ash se mi na to trochu netvářil, ale nedala sem mu šanci protestovat *smějící se smajlík*. Carter a Kal vykouzlili po celé místnosti zlaté jiskry, takže právě, když dorazila Faye, celé to místo krásně zářilo a alespoň podle mě to bylo úplně perfektní. Nevím, jestli měla tušení, že něco chystáme, ale tvářila se fakt překvapeně, tak snad ne. Nejdřív jsem se na ní vrhla já, popřála jí a předala dárek. Pak to samý udělali i všichni ostatní a nakonec nás Kal všechny vyfotila a jako dárek dala Faye fotky z oslavy, což mi přijde skvělý. Pak jsme se pustili do dortu, chlebíčků a šampusu a Faye se vrhla na rozbalování dárků a vypadala, že se jí všechno líbí *usmívající se smajlík*.

S párty jsme skončili až k večeru a sotva jsme to všechno pobrali na kolej. Zbylo spoustu jídla, tak jsem ještě nacpala Carterovi jeden talíř chlebíčků. Na koleji jsme dort nechali ve spolce, aby si mohli dát i ostatní, co oslavu třeba nestihli a pak jsem se běžela ještě rozloučit s Carterem a hlavně mu poděkovat, že to se mnou celý připravil.

Jinak bych asi měla občas napsat něco o škole, ale tam není moc co ti říct. Některý hodiny odpadaj, hlavně teda lektvary, některý neodpadaj, ale mohly by *vysmátý smajlík* a na některý chodím i celkem ráda. Třeba hodiny OPČM a létání mě fakt baví. Ale to je asi díky tím, že obojí učí skvělí učitelé, LaMalet i Archer jsou super, LaMalet máme i na keramiku a mam jí fakt ráda. Ale měla bych se jít asi učit, takže pro dnešek by to stačilo.

Belle ♥

Nic co si přečtete v deníku, vaše postava neví, pokud se to nedozví ve hře!
Vytvořeno službou Webnode
Vytvořte si webové stránky zdarma! Tento web je vytvořený pomocí Webnode. Vytvořte si vlastní stránky zdarma ještě dnes! Vytvořit stránky