Jak jsme se byli podívat na ministerstvu

04.12.2017

Milý deníčku,

V úterý konečně byly lektvary! Vařili jsme teplolaď a bezesný spánek. Za teplolaď jsem dostala Nko, měl zas tu pitomou lososovou barvu. No a za bezesný spánek jsem dostala Véčko! Stejně tak i Faye, takže se nám zas povedlo získat nějakej ten bod pro Havraspár. Ještě jsem pak zašla do čajového koutku, kde jsem potkala Cartera, takže jsme si spolu dali mátovej čaj.

Taky ti povím o naší středeční exkurzi na ministerstvo. Samozřejmě se seminářem o povolání. Opět jsme se sešli ve vstupce a když jsme zase vyšli ven, bylo mi bohužel jasný, že mě zas čeká přenášedlo. Pomocí očarovaného kotlíku jsme se tedy zas tím příšerným vířivým přenosem dostali na ministerstvo. Nějak jsem se zapomněla najíst a celkem málo jsem spala a tak se mi udělalo na chvilku zas pořádně blbě. Opřela sem se o Cartera a po chvilce to zas naštěstí přešlo. Ministerstvo je obrovský a takový chladně působící. Je tam spousta oddělení a všude jsou hlídači. Po ohlášení na recepci jsme se vydali na první oddělení a to pro vymazávání paměti. Na tomto oddělení se řeší případy, kdy jsou mudlové svědky nějakého kouzla a je potřeba, aby vše zapomněli. Sice to bylo zajímavé povídání, ale jako zaměstnání mě to moc nezaujalo, chtěla bych něco zajímavějšího, kde je víc akce. Druhé oddělení, kam jsme se vydali, bylo oddělení pro nepovolené použití kouzel. Tam nám pán popovídal o kontrolování mladistvých, hlídáčku a tak podobně. Totéž jako předtím. Povídání zajímavé, ale dělat bych to asi nechtěla. Třetí oddělení bylo nejzajímavější. Bylo to ústředí bystrozorů. Přednášet nám však přišel pracovník z řad hlídky, což jsou lidé, kteří nehoní černokněžníky, ale věnují se řekněme běžnějšímu udržení pořádku. Tohle už bylo daleko blíž tomu, co by se mi možná jednou zamlouvalo dělat. Ikdyž bejt nějakej pochůzkář, no nevim. Potom ale ten pán přivolal jednoho z bystrozorů, asi nějakýho vysoko postavenýho podle toho, jak byl nafoukanej. Každopádně i z toho jeho úsečnýho povídání jsem pochopila, že bej bystrozor musí bejt hrozně vzrušující práce. Utkáš se s těma skutečnejma zločincema a seš jako opravdovej hrdina. No setkání s timhle pánem byl fakt zážitek, asi bych nechtěla mít kancelář nikde poblíž *smějící se smajlík*. Když tohle povídání skončilo, bylo už šíleně pozdě a já si vzpomněla, že jsme prošvihli přeměny. To by mě zajímalo, kolik jich dorazilo na hodinu, když půlka prváků byla s náma na exkurzi. Snad se nebude Tyler zlobit. Když jsme konečně dorazili zas na hrad (samozřejmě tim blbym přenášedlem), bylo už po večerce. Museli jsme všichni mazat rychle na koleje. Ve spolce seděli Ash a Faye a u stolu tam něco vyváděli ti dva prváci, co celej rok nechodili na hodiny. Linda a Daniel. Linda prej byla nemocná, asi nějak vážně, ale co bylo s Danielem, těžko říct. No chvíli jsem tam pobyla, ale moc mě to tam ten večer nebavilo a šla jsem brzo spát.

Ve čtvrtek jsem chrněla šíleně dlouho. Povedlo se mi zaspat lítání, což mě hrozně štve, asi sem byla fakt utahaná z tý exkurze a z toho věčnýho přenášení. Prej byli dokonce venku, což mě naštvalo ještě víc. Na astronomii jsem ani nešla, protože mi bylo jasný, že stejně jako většinou nebude a taky nebyla. Fakt by mě zajímalo, z čeho bude zkouška. No alespoň jsem dopsala esej a odevzdala mu jí do truhličky. Na dějiny jsem přišla trochu pozdě, zapomněla jsem se ve spolce. Když jsem tam přišla, byli tam jen Faye, Lisa a Carter a profesor nikde. Vážně, za co je platí, když jich půlka nevyučuje?! Ikdyž ony jsou těď nějaký ty zkoušky, tak asi musí bejt někdo tam. No místo Gratha tam byla tabule s látkou, tak jsem si to rychle naškrábala do sešitu. Faye a Lisa to asi měly opsaný dřív, protože se sebraly a šly někam pryč, tak mi pak Carter povyprávěl o dopolední hodině lítání a zavedl mě ke kabinetu profesorky LaMalet, abych jí konečně odevzdala esej. Myslim, že se mi fakt povedla, bavilo mě to psát. Pak jsem šla na kolej, kde jsem si chtěla dát do pořádku všechny sešity. Hlavně ten z přeměn, kterej musim odevzdat profesorce Tyler. Taky si ještě musim přes víkend nabrat ovoce ze skříně a procvičit všechny přeměny. Zkoušky už jsou za dveřma a já nehodlam propadnout.

No, jdu spát. Faye s Ashem jsou dneska nějaký marný. Tak dobrou.

Belle ♥

Nic co si přečtete v deníku, vaše postava neví, pokud se to nedozví ve hře!
Vytvořeno službou Webnode
Vytvořte si webové stránky zdarma! Tento web je vytvořený pomocí Webnode. Vytvořte si vlastní stránky zdarma ještě dnes! Vytvořit stránky