Jak jsem byla na brigádě

07.12.2017

Milý deníčku,

Nečekals, že se ozvu hned takhle brzo co? To proto, že dneska byla brigáda. Zejtra bude ještě jedna, uvidím, jestli půjdu, jsem celá rozlámaná. Brigádu vyhlásila ta zrzavá ženská s kuší. Má dlouhý jméno který si nepamatuju a furt jí chodí v patách pes. No a ta vyhlásila na pátek a sobotu brigádu na školních pozemcích. Když jsme se odpoledne v daný čas sešli na smluveném místě, řekla, že půjde o sbírání kamenů. Naštěstí jsem si dle instrukcí oblíkla teplákovku a rukavice. Měli jsme sbírat kameny na východních pozemcích kolem hradu. Taky nám u jezera připravila svačinu, což bylo milý a taky nutný, protože jsme na brigádě nakonec strávili celý odpoledne. S Faye jsme se rozhodly to vzít trochu systematicky a vydaly se dál od hradu, že se budem sbíráním přibližovat. Byly jsme tam úplně samy a celkem nám to šlo od ruky, když najednou nesu šutr a u hromady se kolem Faye motá veverka. Opatrně jsem se přiblížila až k Faye, abych jí nevyplašila a potom jsme jí dokonce daly kus koláče a kus jablka. Byla fakt miloučká, skoro se nás nebála, dokonce mě nechala jí i jemně pohladit na hlavičce, ale pak se přiřítili zmijozeláci a ochočování nám zkazili *naštvaný smajlík*. Kromě Cartera teda, ten si potichoučku přidřepl ke mně a Faye, ale ten mentál Ethan s tou slepicí Avaline tam kolem dupali jak sloni a Ethan dokonce hodil šutr na hromadu jen kousek od tý veverky. Není divu, že ta maličká chvilku plašila a nakonec utekla do lesa. Úplně mi tim zkazili náladu. Ještě jsme nějakou dobu sbírali, občas jsme já, Faye nebo Carter koukli do lesa, jestli se třeba veverka nevrátí pro další sváču, ale nevrátila. Řekli jsme si s Faye, že zítra si nabalíme určitě víc koláčů. Pro jistotu. No už se blížila večerka, tak jsme se pomalu odebrali ke stolu s občerstvením. Mě zachutnal ten ležák nebo co to mělo bejt, je to takový hustý a sladký a máslový a moc dobrý. Tak jsem vylila z flašky hnusný kafe od snídaně a napustila si jí plnou tohohle ležáku, jak tomu říkaj. Taky jsme si ještě vzali nějaký koláče, protože jsme nestihli večeři. Když jsem podávala koláč i Faye, vidim, jak se za stolem zničehonic vrhla Avaline na Cartera a dala mu pusu. Najednou jako by se mi zamotala hlava. Hodila jsem koláč pro Faye na stůl a šla rychle pryč. Cítila jsem, jak mi hoří tváře. Šla jsem k lesu, pořád za nosem. Studený vzduch mě trochu zchladil, až jsem se po nějaké chvíli zastavila a kecla si na pařez. Najednou jsem byla ze všeho hrozně smutná a unavená. Jako by byl konec světa, že nám Ethan vyplašil veverku a že se ta pitomá káča Avaline schválně přede všema vrhla na Cartera. Ne že by mi to jako mělo vadit žejo. Carter je jen kamarád a může si dělat co chce s kym chce. Na chvilku jsem zalitovala, že jsem tak utekla, protože přesně to ta slepice chtěla. Chtěla mě vyprovokovat. Ale proč by mě měla provokovat, když je Carter jen kamarád? Brzo mě našli Carter a Faye. Bylo mi jasný, že jim se neschovám a asi jsem ani nechtěla, nevyslýchali mě, jen mě vzali zpátky k hradu. Nahlásili jsme se tý pani se psem a kuší. Pak jsem Faye šeptem řekla, že budu nejspíš muset Avaline vzít šutrem po hlavě. Pobaveně dodala, že mi jí podrží. Myslim, že takhle se pozná nejlepší kamarádka *smějící se smajlík a srdíčko*.

Pak už jsme rychle upalovali nahoru. Bylo už po večerce, ale vzhledem k tomu, jak jsme byly s Faye špinavý a zpocený, jsme se shodly, že si ještě zajdem dát koupel. Nakonec jsem si vanu dala jen já, Faye šla do sprchy. Pro tentokrát jsem výjimečně vynechala zpěv. Nemusíme trpět obě *smějící se smajlík*. Umyla jsem si i vlasy a rovnou se převlíkla do noční košile, což pobaveně komentovala Rose, když jsme se vrátily na kolej. Nevim co má pro ti mý epesní růžový košilce.

Byly jsme obě šíleně unavený a Rose se mě furt ptala, co je, a já fakt neměla chuť jí nic povídat. Chtěla jsem bejt schoulená v křesle u krbu a popíjet ten ležák a jíst koláče. Najednou koukam že mi Rose očuchává hrnek. Tak na ní čučim, co vyvádí a ona prej, že v tom je alkohol. To sem teda řekla, že nene, protože nám to ta ženská nabídla na brigádě, tak v tom asi nebude alkohol. A ona si furt mlela svou. Je fakt, že když sem se pak napila znova, asi sem ho tam trošinku cítila, ale tak nabídli nám ho na školní akci, tak to asi není nic horšího než rumová pralinka, co miluje babička. Každopádně Rose najednou začala vyvádět, že sme s Faye děsně opilý. To sem nechápala. Jen jsme byly utahaný a to z toho tahání šutrů. Začala se zas chovat trochu jako...no..Rose. Vyrvala mi ten hrnek z rukou a když sem si ho vzala zpět, vzala mi ho kouzlem a pak mi dokonce z tašky vytáhla tu natočenou plnou lahev. Byla jsem moc unavená abych se rozčílila, tak jsem jen naštvaně zírala z křesla, co to zas dělá. Když mi pak Faye na tajňačku dala napít od sebe, Rose si toho samozřejmě všimla a snažila se nám vzít i ten. Měla jsem chuť jí trochu popíchnout a odběhla jsem ho schovat na pokoj. No po nějakym tom dohadování Rose všechno vrátila. Já už jsem ale cítila, jak odpadam, tak jsem se rozloučila a šla spát. Teda samozřejmě jsem ti to nejdřív musela všechno napsat *usmívající se smajlík*. Ale teď už dobrou, sem fakt mrtvá, uvidim, jestli pudu brigádničit i zítra.

Belle ♥

Nic co si přečtete v deníku, vaše postava neví, pokud se to nedozví ve hře!
Vytvořeno službou Webnode
Vytvořte si webové stránky zdarma! Tento web je vytvořený pomocí Webnode. Vytvořte si vlastní stránky zdarma ještě dnes! Vytvořit stránky