Dovolená a zbytek léta v Kotli

06.01.2018

Milý deníčku,

Nezlob se na mě, ale o dovolenou tě ochudim, tu jsem si totiž detailně popsala do cestovatelského zápisníku, co mi dal děda. Ale nežárli, bylo to jen chození po památkách, válení se u moře nebo u jednoho z našich soukromých bazénů. Ano, množný číslo, bazénů. No dobře, ale řeknu ti fakt jen to nejpodstatnější. Jeli jsme na pozvání jednoho tátova významného klienta na tři týdny do Maroka, kde nám tenhle klient i poskytl jeho dům. No, spíš sídlo. Ten barák měl asi 12 ložnic a dva obří bazény...vířivky jsem ani nepočítala. A soukromej kus pláže, no prostě to byly tři tejdny v pohádce. Samozřejmě jsem i nakoupila suvenýry pro kámoše. Dokonce i otec se choval většinu času docela normálně a relativně málo jako...no..on. Pohádali jsme se jen jednou, a to když přišla řeč na to, že bych k nám domů chtěla po návratu pozvat Cartera a Faye. Rezolutně to zamítnul s tím, že přece vim, jak nesnáší, když si domů taham bůhvíkoho. Zkazil mi tim konec dovolený a vůbec se mi to nechce Faye a Carterovi přiznat, že mam otce magora a nic mi nedovolí.

Po příletu jsem našim řekla, že jsem si dovolenou užila, ale že už bych ráda zůstala do konce léta v Londýně, ať mi nechají poslat kufry. Než jsme si vyzvedli na letišti zavazadla a než jsem taxíkem dojela ke Kotli, už tam čekal Henry a předal mi veškeré moje věci do Bradavic, včetně klece s Frankem.

Chtěla jsem Faye překvapit, ale nikde v Kotli jsem jí neviděla, tak jsem si odtáhla věci nahoru na pokoj a něco málo si vybalovala a zabydlovala se. Po nějaké době přišla do pokoje a vypadala, že mě fakt ráda zase vidí, stejně jako já jí. Ve zkratce jsme si pověděly, co jsme za tu dobu obě zažily a pak jsem hrozně rychle vytuhla, protože po tom letu jsem byla úplně mrtvá.

Následujících pár dní jsem se jen flákala po Londýně a po Příčný a kecala s Faye a ostatníma v Kotli. Třeba jsem se dověděla, že Velt bude brigádničit na Příčný a že rodiče Faye už jsou v Londýně a taky jsme s Rose byly v Portsmucku u vody. Prostě jsem si užívala zbytku léta, jak to šlo. Jak se blížil začátek školy, začalo do Kotle najíždět víc a víc prváků. Občas potřeboval nějakej poradit cestu nebo s ubytovánim, tak jsem byla zas jednou za hodnou *smějící se smajlík*. Sice mi občas dost lezou krkem, když si jen tak bez vyzvání přisednou, ale jinak jsou celkem v pohodě, na žádnýho blbečka sem nenarazila. 

Jak se odjezd do školy nezadržitelně blížil, šla jsem si jednoho dne pořídit nějaký pomůcky (nebo možná i sladkosti, oukej - hlavně sladkosti) na Příčnou. Courala jsem tam dost dlouho a celkem mě to zmohlo, takže jsem byla ráda, že večer nikdo neoxidoval u našeho stolu v Kotli a já se tam mohla s Rose nerušeně svalit. Na stole byl dort. Měla jsem celkem hlad, ale cizího bych se fakt nedotkla. Rose mě ale ujistila, že je čerstvej a že ho tam před pár hodinama vyčaroval Velt pro nějakýho prváka. Tak jsem si kousek dala a Rose si pak odskočila na pokoj. Mezitim ke stolu přišel nějakej blonďatej kluk a div mu netekly sliny, jak zíral na ten dort. Popostrčila jsem ho k němu a pobídla ho, aby si vzal. Doufala, jsem, že si vezme a pude pryč, byla jsem unavená a neměla sem náladu na seznamování. Ten cápek si ale nakonec přisednul a cpal se tim dortem vedle mě. Když měl zrovna plnou pusu, prohodila sem něco jako ať si dá klidně do nosu, že ten dort tu leží už asi tři dny *smějící se smajlík* a není můj. Ten ksicht co nasadil byl k nezaplacení. Když už to ale vypadalo, že mi obsah pusy vyhodí na klín, ujistila sem ho, že si dělam srandu. Představil se mi, tak jsem byla slušná a představila se taky. Po chvilce se vrátila i Rose, tak jsem je rovnou představila taky, abych nemusela bejt společenská jen já. Rose je naštěstí dost ukecaná, tak to zastala za mě. Blonďák se jmenoval Elliot a je to budoucí prvák a chce do Zmijozelu *otrávený smajlík*. Sotva jsem stačila postřehnout, že se k nám přidal další prvák a už jsme se přesouvali do Příčné, abychom jim to tam s Rose ukázaly. Provedly jsme je po těch nejdůležitějších místech a řekly jim, kde co nakoupí. Po prohlídce jsme zamířili zas do Kotle, kde Rose naplánovala další akci, tentokrát do Portu na jablka. Byla jsem už fakt celkem unavená a líná, ale nechtěla jsem je v tom nechat, tak jsme šli. Ten prvák, co se k nám prve připojil, se zas odpojil, takže sme šly jen já, Rose a blonďáček. Pardon, Elliot. Natrhali jsme si pár jablek a pak jsme si sedli na molo a kecali. Samozřejmě jsem si nenechala ujít příležitost blonďáčka vytočit, protože on se dobře provokuje, jak už mi několikrát předvedl, tak jsem na něj trochu stříkla vodu. To se kapánek zvrhlo a nakonec díky Rose skončil Elliot komplet promáčenej. Bylo mi ho trochu líto, kor když ani nemá pokoj a žádný zázemí. Jo a to ho ještě předtím vlastně poklovala Rosina Aria, protože ho Rose přesvědčovala, že mu faaaakt nic neudělá. Chudák blonďáček *smějící se smajlík*, asi už litoval, že nás poznal.

Vrátili jsme se do Kotle a tam se postupně přidali další kámoši, až jsme obsadili jeden z velkých stolů. Byla jsem ale fakt utahaná, tak jsem si tam jen chvíli povídala a když se začali všichni rozcházet ke spánku, šla jsem taky.

Další den ráno mě čekal šok v podobě Elliota ve spacáku na zemi u nás v pokoji. To se asi s Faye dost sblížili, když jsem je tam včera nechala.

Chvilku jsem se bavila vymýšlením, co všechno by se dalo takovýmu člověku ve spacáku provést, ale byla vzhůru i Faye a ta by mě určitě zarazila. Ona je prostě ta rozumná no. Dost dlouho jsme seděli dole v Kotli, Faye jen pustila Elliota do Příčný a vrátila se k mě a Rose. Rose pak něco hrozně dlouho řešila na schodech s Anet, občas tam něco významně hlásily, ale moc jsem je nevnímala. Pak ke mně Rose přišla, nařídila mi rázně, ať jdu za ní a odvedla mě do Příčný. Hned za průchodem seděl na zemi Elliot a vypadal jak když tam žebrá, o což se taky, jak nám hned řekl, snažil. No jasně, chudák se bez hůlky nemohl dostat zpátky a my si na něj nikdo během tý doby nevzpomněl. Ups *smajlík se svatozáří*. Pak Rose mlela něco o tom, že zrovna jeho jsme hledaly a pak vytáhla nějakou tekutinu a cpala mu to, aby to vypil. No já tam jen stála a dost jsem nechápala. Hlavně mi přišla vtipná Rose, když si myslela, že po tom předešlym zlití vodou jí bude blonďáček ještě něco věřit. Navíc mu to pití vnucovala tak vehementně, že to bylo naprosto očividný, že je v tom nějaká bouda. No Elliot se naštěstí projevil jako ne úplně blbej a nevypil to. Nebo možná bohužel...alespoň by byla sranda. Rose mu to tvrdohlavě cpala, on tvrdohlavě odmítal a mě to přestávalo bavit, tak jsem si to namířila zpátky do Kotle. Šla jsem spát celkem brzo, protože dole byla zas jednou fakt nuda.

A co myslíš dneska ráno, deníčku? No to víš, že si tu Elliot zas chrní na zemi. Začínam se bát, že tu s náma bude bydlet až do odjezdu na hrad, chodit se věčně převlíkat na záchod mě přestává bavit.

Belle ♥

Nic co si přečtete v deníku, vaše postava neví, pokud se to nedozví ve hře!
Vytvořeno službou Webnode
Vytvořte si webové stránky zdarma! Tento web je vytvořený pomocí Webnode. Vytvořte si vlastní stránky zdarma ještě dnes! Vytvořit stránky